divendres, 29 de maig del 2009

Resposta



Asunto
Retransmisión Joventut-R. Madrid, 18 mayo de 2009

Mi queja
Vergonzosa la retransmisión del último cuarto. Interrumpen el partido a falta de 3 minutos para el final para emitir un sorteo de la bonoloto que era en diferido(¿no podían esperar 5 minutos?). Para colmo, mientras el partido se está disputando nos ofrecen un plano corto del bombo del reintegro que se les ha encallado. Cuando por fin vuelven al partido el realizador pincha anuncios y nos deja sin ver el triple fallado por Hervelle y que resulta decisivo. En serio, ¿a ustedes el baloncesto les importa un pimiento, no? Sino no se explica que las retransmisiones sean tan penosas: repeticiones que impiden ver el partido en directo, desconexiones en los tiempos muertos que se alargan más de la cuenta y nos impiden ver siempre la reanudación del juego, comentarios patéticos de Fernando Romay,(...)

Respuesta de la Defensora del Espectador de TVE
"Apreciado comunicante. Le remito la explicación de deportes a su correo.
Por contrato con Loterías y Apuestas del Estado debemos emitir el sorteo entre 21:30 y 22:00 horas. Debido a una falta de coordinación entre Emisiones y Realización del encuentro, no se eligió el momento más adecuado. Para próximos partidos que coincidan con este horario hemos creado un protocolo para dañar lo mínimo posible, y que consiste en dar el sorteo de la misma forma pero sin que interfiera en el desarrollo del último cuarto del encuentro, que es el más decisivo. También tuvimos mala suerte en el pasado sorteo, porque se atascó una bola y se prolongó en exceso.
Sin embargo, esta Defensora no comparte esta opinión y va a incluir en su próximo informe al Consejo de Administración de RTVE una recomendación para que se busque una solución definitiva a este problema. Considero que el sorteo sólo se puede emitir en una interrupción natural del partido como indica la directiva de Telelvisión sin Fronteras. Por tanto, le pido disculpas por lo ocurrido. Un saludo."


Conclusión
Jódete. Es lo que hay. Quien paga manda y tú solo eres un puto espectador. ¡Ah, y es cierto el baloncesto nos importa un pimiento!

_

_

dimecres, 20 de maig del 2009

Grillos 65 - Jugoplastika 49

Ahir teníem un partit decisiu contra un rival directe en la lluita per entrar als play-offs. I la Jugo es va presentar només amb 6 jugadors per culpa de las lesions(a millorar-se Arnau i Jordi) i els compromissos diversos (felicitats Ricki! i a aguantar-se Andreu i Jorge). I sort que el Jac i el Gus van poder escapar-se un parell d'hores del curro, que si no...

Malgrat las baixes l'equip va sortir donant la cara i vam acabar el primer quart només 3 punt per sota. Al segon quart els Grillos ens van cosir a triples i vam acabar 10 punts avall. La cosa pintava mal. Tocava apretar.

A la segona part vam provar de presionar la seva sortida de pilota però Grillos va superar amb facilitat la nostra defensa i ens van maxacar amb una bona combinació de joc interior(està prohibit pitar 3 segons?) i de tir exterior. Tot i això els jugons no li van perdre mai la cara al partit i van perdre la segona part només de 6 punts.

Els 16 punts de diferència al marcador final no reflexen la igualtat que va haver la pista. Estic segur de que amb un arbitratge una mica mès encertat(es va empassar com a mínim 3 faltes antiesportives i un munt de segons a la zona) i amb un parell de jugons mès a la banqueta haguessim tingut opcions claras de guanyar.

La nota positiva del partit: el bon estat de forma de Marçal
La nota negativa: las nombroses baixes.


Grillos 65 - Jugoplastika de Llobregat 49
Primer quart: 14-11
Segon quart: 19-12
Tercer quart: 14-11
Quart quart: 18-15
_

dimarts, 19 de maig del 2009

Puta TVE

Ja fa temps que a TVE ens tenen acostumats a unes patètiques retransmissions de bàsquet: las jugades no es veuen per culpa de realitzadors inútils que es dediquen a punxar repeticions quan no toca; las desconnexions als temps morts s'allarguen tant que sempre tornen amb el partit començat; el monger de Romay es dedica dir xorrades per que no es noti tant que no te ni puta idea del que està passant a la canxa; els locutors fan com que saben i las càmaras sembla que estiguin en mans d'organismes unicel.lulars.

Per tot això, fins ahir, jo pensava que el problema era que las retransmissions estaven en mans d'inútils, però el que van fer ahir amb el Joventut-Real Madrid demostra que no és una qüestió de coneixements si no de actitud vers aquest esport. Definitivament a TVE no els interessa el bàsquet i se'l volen treure de sobre quan abans millor. Si no és així no s'explica el que van fer ahir als darrers minuts del Joventut-Real Madrid.

A falta de 3 minuts per acabar el darrer quart, i amb el partit empatat a 74, fan una desconnexió per oferir el sorteig de la bonoloto(¡que era en diferit!). Com que a més s'els hi va encallar el mecanisme del bombo del "reintegru", vam tenir un pla fixe d'aquest bombo fins que la punyetera bola va decidir sortir. Mentrestant el partit continuava jugant-se. I quan ja ens tenien a tots els espectadors atacats dels nervis(¡Lamarequelsvaparir!) tornen a conectar quan només faltava 1 minut.

I ara ve lo millor. L'imbècil del realitzador, no content amb la putada anterior, decideix punxar anuncis i ens deixa sense veure el triple decisiu que va fallar l'Hervelle i que va donar la victòria a la Penya. Final del partit. Ni una disculpa, ni una entrevista, ni res. Apa, que us donin pel cul, aficionats al bàsquet!.
_