divendres, 28 de març del 2008

NANUS -- ENTRENO DILLUNS 31-03


Proposta d'entreno pel dilluns a les 22:00 al maritim -- molaria que fossim 10 o mes perque la cosa tingui consistencia -- aneu dient la vostra i si hi ha quorum la miro de pillar avui divendres -- estaria be moure el tema rapid de cara a que si falta gent poguessim donar veus a tercers que fessin d'sparrings o jo que se... -- de moment jo m'apunto

VENGA CONHO!!! ESE COMPROMISO!! QUE SE VEAAAA AHI CON DOSSSSSS!!

per cert tios, a l'enquesta podrieu posar alguna alternativa una mica mes festivo-pacifista, no? -- perque en aquesta, com a minim, la pobre dona marxara de [com-de-menjar-]merda fins al capdamunt...yokeseee, algo com una col.lecta per un ramiko de flores pel proper partit o una capseta de bombons de licor, tal vez alguna alhaja de bisuteria... es que sou la polla de radicalssss - un pokito de humanismo baloncestistiko, nooo?

au putus -- SEMPRE AMUNT!!!

3 comentaris:

Gus ha dit...

jo si estic en plenes condicions m'apunto a l'entrenament... bé i si estic minimament digne sense possibilitats d'empitjorar també

-andreu- ha dit...

per mi endavant...i sense que serveixi de premisa obligatòria...per moi a les 10 millor que a les 10!
apalin...
a.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jo m'apunto a l'entrenament que falta em fa.

Com va dir el mític Poli Rincón: ¿Qué ferplei ni que ferplei? A la col.legiada espero que li donin tant pel cul com ella ens va donar a nosaltres. Digueu-me rancuniós.