dissabte, 12 de juliol del 2008

Pre-temporada

Vist el poc éxit que va tenir la convocatòria d'entrenament del passat dijous, i com que soc el més veterà del vestidor, em veig em l'obligació de donar un toc d'atenció al grup.

Entenc que tothom te obligacions i compromisos que poden justificar una absència determinat dia de partit o d'entrenament, però el que va pasar aquest dijous no és normal. Havíem de ser 9 a l'entrenament i al final només hi vam anar el Gus, el Jac i jo.

Així voleu guanyar la lliga? Estic decpcionat. Estic molt emprenyat!! Estic cabrejat!!! Estic furiós!!!! Estic, estic...

Ja en parlarem quan estigui més calmat

1 comentari:

miku ha dit...

ostias -- VAYA PEDAZO DE CABREO!!!

esto del niño este es verídico?????

dónde vamos a ir a parar con esta juventú, por diosssss????

res, ceti & co -- sap greu -- també les 7 es veia venir que seria una hora problemàtica --

jo m'apunto a una altra intentona, a veure si amb més temps poguessim pillar pista un pel més tard...

au makus -- abraçada i no perdem els nervis, que salen úlceras i tal...

miku