dimarts, 25 d’agost del 2009

Proposta d'organigrama


Com ja es rumorejava, arriva la proposta d'organització de la Jugo per la temporada que ve:

Capis: Cetina, Gus i Miku
Coaches: Arnau, Riki, Jac
Secretaria Tàcnica: Victor i Castelló
Responsable de comunicació i marketing: Marc
Àrea social: Andreu i Marçal
Àrea econòmica: Jorge
Funcions:
Capis: Relacions amb totbasket, convocatòria de partits, representació davant arbitres i taula
Coaches: Decisió dels sistemes de joc, entrenaments, direcció d'equip durant els partits.
Secretaria tècnica: Scouting de joves i velles promeses, gestió d'altes i baixes, equilibri plantilla.
Comunicació i marketing: Missatges institucionals de la Jugo, Imatge de la Jugo.
Àrea social: Incentivació de l'afició, organització de sopars i festes.
Àrea econòmica: Recaptació de calers, pagament d'inscripcions i camps.
De moment els Rookies no tenen funcions, així debuten sense presió.
Apa, ja podeu votar si aproveu o no la proposta. I penseu que ja s'acosta el II Torneig Toni Kukoc, el nostre particular Gamper!

2 comentaris:

Gus ha dit...

A mi em sembla bé, però de cara a tot basquet em sambla que cal un únic interlocutor i per tant cal un un primer capità (i l'ordre en que està posat ja em sembla bé... que necessitem a algú que els canti la canya!!!)
Per altra banda, abans de res caldria que s'abonessin les quotes endarrerides (és a dir és coindició imprescindible haver pagat totes les quotes les d'aquest anys i les passades per poder inscriure's a la lliga, li hem de posar fàcil al Jorge amb la seva nova responsabilitat! i que els que vam avançar pasta els anys anteriors, Jac i jo recuperem la pasta -no reclamarem interessos)

miku ha dit...

sisi - lo del ceti capità global em sembla bona cosa - ara, no sé qui m'ha posat a mi de capi, si no me represento ni a mi mismo!!... casi que impugno; mejor de utillero reserva o similar