dijous, 27 de març del 2008

Derrota amb polèmica arbitral

Jugo 55 - Grillos 64

Partit intens i disputat estruncat per certes diecisions arbitrals. Al final derrota amb gust agredolç: Positius els moments de molt bon basquet que van demostrar els jugons, negatiu el no saber estar concentrats la totalitat del partit. Sempre hi ha un quart que s'ens escapa!

Tot i això, l'equip millora i encara podem acomplir l'objectiu de les 25 victories!

4. Jac - 10punts, 2t2, 2t3, 1falta
6. Jordi C. - 0punts, 3faltes
7. Albert - 0punts, 2faltes
9. Ricki - 5punts, 1tll, 2t2, 1falta
10. Andreu - 0punts, 1falta
11. Marçal - 6punts, 2tll, 2t2, 4faltes
12. Cetina - 0punts, 3faltes
13. Pol - 15punts, 3tll, 6t2, 2faltes
15. Guille - 19punts, 4tll, 6t2, 1t3, 4faltes

Parcials: 22-19 / 14-25 / 10-12 / 9-8

6 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

No si pol.lèmica no va haver-hi..., només va haver mal arbitratge, o més ben dit absència d'arbitratge en certs moments.

-andreu- ha dit...

jizzizz!!
kin silenci nanus!!!
ke no va tan malament la cosa...simplement un cúmul d'extranyes circunstancies...
kins pits tenia la refree per això!!! no? no sé...fora de lo normal...
a banda comento que molaria fer un ministage..entreno dilluns si voleu! com ho tenim? jo voto ke si"...per mi quan més de nit millor...
le mik...com està el tema? demanem pressu i reservem?

andreu

Jac ha dit...

Jo m'apunto a l'entrenu

miku ha dit...

escolta donx, ké? -- dilluns a les 21??? a les 22???

son 27'90 preu abonat -- si em dieu ke sí demà mateix la pillo

ara, molaria que fossim 10 o més, no??

au pues - foro

SEMPRE JUGO!!!

-andreu- ha dit...

per mi, a les 10 coolish!!!

vinga jugooooooooooos!!!!!!

a.

Gus ha dit...

jo si ja estic bé de la contractura del coll m'apunto però no puc assegurar res doncs la cosa va més lenta del que em pensava... però espero estar a punt

gus