dimarts, 11 de novembre del 2008

Acaba la crack-dependència

Jugo 53 - Rumbopunto 20

La Jugoplastika ja apallissa sense les seves estrelles. Tot i la baixa de les seves 3 figures (Parlo d'en Jose en Marc i l'Andreu) els Jugons van passar per sobre de Rumbopunto gracies al treball col·lectiu i a una intensa defensa.
Caldra mantenir aquesta intensitat i seguir evolucionant en un grup que se'ls i queda petit als del Llobregat.
Adeu a la crack dependència! (ara en tenim prou amb un parell de birres i un cigarret, que ja ens fem grans...)

6. Miku - 6punts, 3t2, 1falta
7. Jorge - 2punts, 0/2tll, 1t2, 1falta
9. Riki - 8punts, 1/2tll, 2t2, 1t3, 3faltes
11. Ceti - 2punts, 1t2, 1falta
13. Marçal - 8punts, 1/2tll, 2t2, 1t3
14. Jac - 11punts, 2/4tll, 3t2, 1t3, 2faltes
23. Gus - 6punts, 0/2tll, 3t2, 2faltes
33. Jordi - 10punts, 3/6tll, 2t2, 1t3, 3faltes

Parcials: 8-4 / 17-7 / 14-6 / 14-3

3 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Quan arribem a play-off ja en parlarem de si tenim crackdependència o no...

Jac ha dit...

Quan arribem als play-off els cracks hauran de donar el callo i decidir, però de moment em demostrat que podem guanyar sense ells tant partits fàcils com més complicats, i fins i tot apallissar

miku ha dit...

jo diria més, amix meus...
quan arribem als playoffs tots serem cracks

i el sistema aquest contra zona que no ens acaba d'entrar, el farem amb els ulls tancats

he disho

i ara, sepsis; vayan pasando...

FOREVER JUGO!!!

em sembla que em faré un tatoo de la jugo... no sé, no sé...alguna idea??