divendres, 9 de novembre del 2007

Gazpacho 35 - Jugoplastika 62

4. Jac 4 punts 1t2 2/4tll 1falta (Molt poc encertat en el tir, no va ser el seu dia)
5. Alex 2 punts 2/2tll 1 falta (Més actiu, poc a poc va guanyant forma)
6. Castelló 11 punts 4t2 1t3 3 faltes (L'home del partit, va estar molt inspirat i va donar la cara en els moments clau)
7. Albert 0 punts (Na va ser el seu dia més inspirat en atac, però va defensar amb gran concentració)
8. Gus 4 punts 1t2 2/2tll 5 faltes (Tampoc va ser el seu dia en atac, la zona va costar d'atacar, però va lluitar moltissim)
11. Marçal 6 punts 3t2 0/6tll (La zona va afectar el seu potencial en l'entrada, però tot i així va acabar trobant forats. A entrenar els tirs lliures!)
13. Pol 12 punts 6t2 0/2tll 1falta (Tampoc va ser el seu millor dia, tot i que això no vol dir molt perquè va jugar a un molt alt nivell)
14. Montlleó 2punts 1t2 (Va guanyant confiança i to físic, gran basquet en transició ofensiva)
15. Guille 19 punts 5t2 3t3 0/1tll 3 faltes (Gran partit, amb moments "on fire", tot i que l'arbitre el va descentrar, no sabem si això és negatiu o no perquè despres s'entona. El dia que no et posis nervios serem nosaltres quí et picarem pq entris en el partit!).

1 comentari:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Eh, Eh, EHHHH!!!!
Que passa, que jo no vaig jugar???
I els meus dos punts de revers???
I la meva defensa que va deixar sec al seu millor jugador????

Em sento poc estimat..., com Ronaldinho.