divendres, 6 de febrer del 2009

Balanç de la primera fase


Bé nanos, estem al TOP 14 però pels pèls! Ara ja no hi haurà partits fàcils, i segurament haurem de pujar aquest promig anotador tan baix, i millora en defensa (per exemple jugant un amica més dur... podem fer més faltes)
Hem de millorar amb els tirs lliures, com a mínim hauriem d'estar sobre el 60% així que jo aquest cap de setmana vaig a practicar una mica.
El Jac ja ha superat la barrera del 100 punts i és el màxim anotador de l'equip, i també (novetat!) el màxim anotador per partit.
I com de costum, el Ceti és l'únic que no es perd ni un partit.
I no sé, jo ja no sé que dir més d'aquest números o sigui que vosaltres mateixos, i que sapigueu que després de la votació popular, m'he quedat molt alleugerit amb la classificació al TOP 14.
Marçal, com era? GUANYAREM LA LLIGA! Això sí haurem d'espavilar una mica.

6 comentaris:

riki ha dit...

yo casi mejor que no haga mas faltas...a pesar de que se las inventó....

c.e.t.i.n.a. ha dit...

La verdad es que imaginación no le faltaba al arbitro.

Ara per la lliga!!!!

miku ha dit...

i ara qué??? -- aquesta setmana suposo que es descansa, no? m'imagino que es jugarà el partit pendent dels tutan vs zion i tal -- i donx, la que ve ja comença l'assunto o com va aixó...tengo unass ganasss -- by the way; un entrenament a compte dels de tot basket?? pq m'imagino que les pistes d'aquesta setmana estaran llogades també... o ké??

au pues, auguri a tutti e forza jugo!!!!!!

-andreu- ha dit...

enhorabona a tots!!!

forrrrrrrrrrrrrrrrzza jugooooo!!!

voto per un partidet aquesta setmana!
a.

Gus ha dit...

això això un partidet aquesta setmana, i així ens anem posant les piles

Jac ha dit...

Eps, jo estic al llit amb "gripazo". No conteu amb mi. Però monteu el partit que hem d'estar en forma!

tlf. Totbasket 933966680 pregunteu per Rafa o Carles.

Guanyarem la lliga!!!