dimarts, 5 de febrer del 2008

Houston, Houston!!! Have problems!!!

Hola estimats amics i companys del bàsquet, tinc dues coses a dir-vos:


1.- Estic a tope per dijous!! 21.15 al palvelló!!

2.- Si nosaltres vigilem de prop al CB ZION, a nosaltres també ens vigilen!!! no fa massa dies vaig rebre un correu que diu així:

Date: Wed, 30 Jan 2008 10:29:56 +0100From: mikelrius@gmail.comTo: benitezp99@hotmail.comSubject: kirilenkos blog

Bones, és l'unic mail q he vist al blog dels kirilenkos. No em diguis com l'he trobat però he estat donant voltes. Sóc el nº6 del Zion (en el q l'informe surt q vaig anar-hi a fer patxangueta amb vosaltres). Està molt b el blog, es tracta de donar vidilla al tema, nosaltres ho fem via mail.Us escric per reclamar una rectificació pública. Zion prové de Mount Zion muntanya sagrada de la cultura rastafari. Entre altres llocs, està referenciada a moltes cançons d'en Bob. És q ha fet un mal veure'ns lligats amb els putus jueus...Vagi bé i fins la tornada on ens hem de marcar l'objectiu comú de fer més de 60 punts... entre els dos! (sort q ja no ens queda vergonya a la pista, q si no...)

Una salutació! Mikel


A tot aixó jo li vai fer el comentari... ( espero i desitjo que hagueu vist quin error més garrafal !!! ) :


El 30/01/08, Pol Almar Benitez <benitezp99@hotmail.com> ha escrit:


Hola Mikel, gràcies per veure el nostre blog, Jugoplastika de Llobregat ( no el de kirilenkos ), doncs sí és una manera de donar-hi vida a una accio lúdica-esportiva, un una colla de bons amics ens ho pasem bé i disfrutem fent el que més ens agrada, jugar a bàsquet. Fet el teu comentari, em posaré " mans a l'obra " jeje i faré un comentari sobre el vostre nom!!

pd: ens veiem a la tornada i sí espero que poguem fer més de 60 punts entre els 2 equips, tb espero poder jugar cosa que no vai poder fer pq estava lesionat. Pol.-


El nostre amic Mikel, va tornar a respondre demanant disculpes.


ostia, perdona pel canvi de nom! seguirem atents al vostre blog per la rectificació! :)


Així doncs tios!! que sapigueu que ens vigilen i de molt a prop!! Ahhh jo també vull participar en aixó dels videos,