dimecres, 6 de febrer del 2008

Top Secret


Gràcies a informacions que han trobat al nostre blog els Old Blues ens estan putejant per jugar dilluns per que saben que així juguarem sense cracks. Com que trobo que el que no podem fer es autocensurar-nos al nostre propi blog em veig obligat a restringir la lectura d'aquest blog als membres del nostre equip. No soc partidari de pendre mesures restrictivas d'aquest tipus però tampoc cal donar facilitats als contraris.

Jugo, més que un sentiment.
_

4 comentaris:

Gus ha dit...

Doncs jo optaria perque continués essent públic... a pecho descubierto! que coi... i si em de guanyar a old blues sense craks i amb una colla de lisiats doncs amb un parell... no tenim res a amagar, no?

A més no us agrada que estiguin pendents de nosaltres? Això és que els tenim acollonits, no?
Bé no, però jo sincerament no veig la necessitat d'amagar res

Jac ha dit...

Jo estic dacord, total juguem per passar un bon rato. Fins i tot estic per dir als de tot basquet que posin un link directe al nostre blog, i al Rovirosa que ens fagi un reportatge d'aquells que fa, rollo equip d'aficionats que viuen el basquet d'una altre forma... Acavarem sent una llegenda, jeje

-andreu- ha dit...

també podem deixar-lo obert per quan no hi hagi competició---no em mola restringir però si s'està fent ús de les informacions que es diuen al blog...
al enemigo ni aguAAAAAA!!!

andreu

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Com que veig que la cosa no està clara millor ho parlem davant d'una cervesa.