divendres, 5 de desembre del 2008

39% en tirs lliures


Els tirs lliures una quants els portem fatal, i segurament aquí jo he d'entonar un mea culpa amb mayusculas, sobretot veient que amb diferència he llençat el que més, 25, i només n'he fotut 7. Pauperrima estadística la meva. Només el Guille i el Jordi estàn per sobre del 50%. Haurem d'afinar una mica més la punteria que aquests puntets poden de vital importància.
I ara em pregunto, i quan practico jo? Potser hauré de confiar en l'inspiració de la musa o de la divina providència (xungo, molt xungo)
Per cert, el Marc està tantejant com està el mercat per allà les amèriques... a veure si ens porta un fitjatge all star.
Bé al final la setmana vinent entrenament? Jo dijous només podré a partir de les 22 h (i potser arribo un pel tard i tot). Dimecres no tindria problemes a partir de les 20,30.

2 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Per mi entrenem el dia que volgueu. Tirs lliures i el que calgui

Jac ha dit...

Ja he enviat un mail als de totbasket i podem entrenar el dijous de 21h a 22h.

Ja enviaré un mail dimarts.