divendres, 3 d’abril del 2009

Most Valuable President

Un blog on no es parli d'Obama ni és un blog ni és res. Així que amb l'excusa de que el paio sap botar-la sense entrebancar-se, i de que aquesta setmana ha convidat a jugar a bàsquet a ZP(juas!), us deixo aquest vídeo on l'home que ens salvarà de la crisi es llueix davant d'una defensa d'amics.

Pero clar, en una situció com aquesta qui te collons de fer-li un tap al president dels USA? Probablement si ho fesis els seus gorilas et volarien el cap abans de que poguessis pasar la bola. O sigui que deixem de banda las crítiques no sigui que... i difrutem del joc de l'home que millor juga a bàsquet del mòn mondial!!!

_

3 comentaris:

miku ha dit...

osties ceti; o no he llegit bé o li fas la onada al tal obama....

em tens descolocat, tio; amb lo radical que tu ets m'esperava rajada i tal...

encara que ara que m'ho llegeixo millor veig que es percep un cert respecte als llargs braços de la CIA, no sigui que ens tanquin el xiringo, tots contra la paret i tal...

res tú, una bellíssima persona el nanu de xicago; net i polit; i la seva dona, gran estadista i millor mare

i els robots buscadors, com recorden aquella vella novel.la del sr orwell

buenu chent -- estem a temps de montar patxanga, u ké?

abraçada al uns, als altres i a en bernat obama

sincerament [però no gaire]

miku

Jac ha dit...

Ei Miku, no es que passes del tema, però els de totbasket no em fan putocas. Vaig intentar muntar una patxanga abans de setmana santa però va ser impossible.
I ahir no em van agafar el telefon en tot el dia. Intentaré avui.

Apunto els teus amics com a numero 4 i 5 del draft!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Em sembla que haurem de fer una visita a la gent de Tot bàsquet. Els farem una oferta que no podran rebutjar

Ah, i Dèu beneixi Obama!