dijous, 20 de desembre del 2007

Campions d'hivern

Encara que d'altres equips hagin jugat un partit menys s'ha de dir que Jugoplastika de Llobregat és l'equip campió d'hivern. Ja se sap que és un títol que no serveix per res, però va ser una bona excusa per montar un sopar per celebrar-ho.

Ja va ser problemàtic trobar un lloc per sopar un dimarts a quarts de dotze després del partit. Al final van trobar puestu al Recasens, pero vam arribar mitja hora tard. Com que teniem l'excusa de la lesió del Marçal per arribar tard els cambrers es van enrollar i vam sopar a base d'amanides, embotits i patés. I molt de vi. Total que ens van fer fora(molt amablement) del restaurant a quarts de dues. No està gens malament per un dimarts.

Uns quants van acompanyar al Marçal a l'hospital a que el donesin una ullada al tormell i s'hi van estar fins a las cinc de la matinada, uns altres van tirar cap al Razz i ves a saber com van acabar i jo vaig anar a dormir per que tinc una setmana de curro de flipar.

Si continuem amb aquesta línia jo crec que tenim moltes opcions per guanyar la lliga. Força Jugo!!!

3 comentaris:

Jac ha dit...

M'han explicat una historia relacionada amb Nike, el RAZZ, i equipacions esportives de regal que algú m'haurà d'aclarir... Que kbrons! Ja en se 3 que és mereixen el calificatiu de Cracks!

Gus ha dit...

Ui, ui... a veure que collons ha passat?? va, va a veure si expliqueu alló que realment és interessant!!!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Si arribo a saber lo de la barra lliure i lo dels equipaments Nike ja lui podien haver donat molt pel cul a la puta entrega. Total, vaig estar currant fins a las dotze de la nit...