dilluns, 19 de gener del 2009

Notícies de Gurb

Aquests dissabte els jugons van anar a Gurb a enfrontar-se a un equip de Vic. Bé, l'excusa era el partit, però la veritable raó d'aquest desplaçament no era aquesta. De fet no hi havia una sola raó, si no tretze. Tretze plats per tretze euros. Una oferta que no podíem rebutjar.

Tot i que el pla era força engrescador, vam patir las baixes de l'Arnau i el Guille(per compromisos esportius), del Jose i del Marc(per problemes físics), i del Jorge per no se ben bé que.

El partit no va ser gaire complicat. Vam guanyar amb certa facilitat a un rival molt digne, però al que se'l veia una mica fora de forma. Per ser el primer partit de la Jugoplastika de Llobregat en un camp amb mides reglamentàries no va estar malament.

Després d'això l'expedició es va desplaçar fins a Espinelves on ens esperava un àpat pantagruèlic. Tretze plats i beguda per tretze euros. I possibilitat de repetir tant com volguessis. Tant de jalar, com de vi.

Qui més qui menys va sortir del restaurant força content(en tots sentits), així que vam tornar a Barcelona molt animats, tret del Ricki que va anar clapant tot el camí. Per la meva part, va ser arribar a casa, enganxar el sofà, mirar el partit del Barça, i caure mort fins al dia següent.

La propera per quan?
_

3 comentaris:

Gus ha dit...

13 plats!! Però clarament van ser el paté i la carn d'olla els que més van triomfar.
El que havia ser l'operació fem baixar els turrons es va convertir en ficar la pilota,però no a la cistella sinó a la boca!
Jo aquell dia no en vaig tenir prou i vaig acabar fent un soparet al Fidel (bareto del raval)... i com que tenia remordiments al dia següent vaig matinar i moure mica les cames: cursa a Moia (amb paisatges subalpins com em va dir el Jac) al més pur estil de cross, fang,fang i més fang... però un recorregut collonut. Al final 10 km... i a una posició digne (77) tot i que aquell dia jo no estava per gaires patiments!
Aquest dimarts a mort!!!

riki ha dit...

yo todavia estoy mareado....

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jorge, que passa, que nosaltres no som prou animals per tu?

Jordi? Jordi? tenim un Jordi a l'equip?