divendres, 26 de febrer del 2010

Estadístiques J3 (2F)

Després d'una fantàstica nit en companyia del Sr. Roca, qui em deia que podiem haver guanyat el partit; i després d'un matí en el que amb prou feines em podia aixecar del llit, us puc dir que el partit d'ahir va ser molt guapo, però jo no el vaig gaudir com ho podia haver fet, però tot sigui per la Jugo (ara em torno de PET al llit amb previa visita al meu amic).

Deixant de banda els temes més escatològics, us passo les estadístiques que m'ha transcrit el Miku, tot i que els primers minuts no vam tenir gravació i l'acta va quedar perduda ves a saber on.

Apa, en el proper comencem amb el ritme de victòries fins al final! Per cert, que el proper partit el tenim dijous contra els nostres amics de Grouncho's. Per aquest partit serà molt important disposar com a mínim de 2 bases...