dimarts, 10 de juny del 2008

Final de lliga incert

Per fi, ens han contat la victoria contra Coras, i atenció que ens hem quedat a un pel de poder ser líders de la lliga regular. Amb els partits que queden la cosa queda així:

Old Blues: 51 - 52 punts - (1er o 2n)
Grillos: 51 - 53 punts - (1er, 2n o 3er)
Jugo: 50 - 52 punts - (2n o 3er)
P.Grogues: 46 - 49 punts - (4t o 5e)
Hostafranchs: 44 - 47 punts - (4t, 5e o 6e)
Coras: 44 - 45 punts - (5e, 6e o 7e)
AVI: 43 - 44 punts - (6e, 7e o 8e)
Que n'aprenguin: 42 - 44punts (6e, 7e o 8e)

La meva predicció és aquesta:

1. Grillos
2. Old Blues
3. Jugo
4. P. Grogues
5. Hostafranchs
6. Coras
7. AVI
8. Que n'aprenguin

Si fos així els 4rts de final ens tocarien contra Coras, o com a molt contra AVI. I es dona una paradoxa, que potser en el partit d'avui ens interessa més perdre que guanyar, ja que si enfonsem molt als Hostafranchs ens tocarà contra ells els 4rts de final.

5 comentaris:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Ara per ara de l'ùnic que ens hem de preocupar es de guanyar els cinc partits que restan. I això només depén de nosaltres.

Jugo!!!!!

Jac ha dit...

A més, m'he equivocat. Si guanyem els 2 partits que ens queden i Grillos i Old Blues perden els seus encara tenim possibilitats matemàtiques de ser primers. A tope!

Per cert, qui ve avui?

miku ha dit...

aqui uno a muerte -- el meu lema de la setmana es 'como un dardo' -- espero que duri fins al congost

AUUUUUUPAAAAAA PENYYYYYAAAAAAA

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Misión cumplida. Ya hemos perdido con Hostafrancs. ¿Y mañana que? ¿Ganamos? ¿Perdemos?

miku ha dit...

a saco a coger fondo de cara a los cuartos -- el de hostafranchs va ser un partit intens i molt interessant -- jo m'ho vaig passar teta -- avui, pues a guanyar i a creixer, tu -- a calentar canell de cara a la 'golden week' --

per cert -- com va el diagnostic de la lessió d'en jac? -- com està el capi??

au, chent -- a totes

YES WE CAN