divendres, 13 de juny del 2008

Tornem'hi

Després de messos de tranquilitat, aquest dimarts un dels jugons ha tornat a patir una lesió greu. En una acció absolutament antiesportiva, el jugador més veterà dels Hostafrancs va desequilibrar en Jac quan aquest estava a l'aire i el va fer caure malament. Conseqüéncia: Esquinç de tormell de grau 1, una setmana de repòs, tres setmanes per tornar a jugar, i adeu als play-offs.

Notarem la teva abséncia a la direcció de l'equip, company. De fet ja la hem notada als dos partits que hem jugat aquesta setmana. Però tot i això podem continuar aspirant a tot amb la teva direcció des de la banqueta. I això passa per guanyar aquest dimarts el partit de quarts de final!
_

2 comentaris:

miku ha dit...

putada -- em sap molt de greu pel jac, ostia...

al menys no és greu en estricte sentit mèdic

aprofitant que el tindrem a la banqueta el que jo proposaria des de ja es que el que digui el mister va a missa, peti qui peti -- crec que és la forma més pràctica de minimitzar la seva perdua a la pista, i de tenir alguna possibilitat d'arribar el dissabte al congost.

respecte dels rivals que ens queden; com ja vaig dir l'altre dia, ara els tenim on voliem; ens donen per morts, creuen que som debils i batibles; que la millor jugoplastika ja s'ha vist -- HA HA HA HA

3 bons partits de basket d'equip aquesta setmana -- ja tinc ganes

I LOVE BASKETBALL

Jac ha dit...

SI, si, no hem penso quedar sense participar d'aquests 3 partits. O sigui que m'haureu de fer cas, jajaja. Només seràn 3 partits, o sigui que serà soportable...

Aupa Jugo