dijous, 12 de març del 2009

A dalt - A baix, Esquerra - Dreta, Guanyar - Perdre

Hola amics, sóc en Coco, i avui us ensenyarem quina és la diferencia entre guanyar  i perdre!

Si per exemple un equip de bàsquet que es diu Que n'aprenguin anota 57 punts i el seu contrincant (7Dbasquet) només anota 42 punts,  els Que n'aprenguin han guanyat el partit, mentre que els 7DBasquet han perdut!

Amics meus aquests conceptes són bàsics a l'hora d'elaborar les classificacions de les lligues de bàsquet, al igual que encertar amb l'atribució de punts a favor i en contra.

El meu amic Gustavo, la granota més dicharachera del barri em comenta que els nostres amics de Tot Basquet no sabem si tenen clar aquests conceptes o si bé no encerten massa a l'hora de posar els resultats. Segons aquests reultats publicats la classificació resultant crec que seria aquesta i no la que els amics de Tot Basquet ens mostren a la seva web.
La veritat és estic una mica fart d'això de que les coses no quadrin, de que prometin que vindran dos arbitres de tant en tant, o bé de que donem una preferència de dies de partit i se la passin pel forro. Potser hauriem de donar-los un toc d'atenció...

1 comentari:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jo ja fa temps que crec que hauriem d'expressar una queixa formal sobre el mínim manteniment del web de Tot Bàsquet, el tracte que rebem al Marítim, sobre la manca de serietat dels organitzadors de la lliga,...

I de que tot passa única i exclusivament per una clara manca d'interés per part d'una gent que monta un sarau, s'embutxaca més de 4 millions de pelas, lloga unes pistes, paga uns arbitres, ens donen unes samarrarretes, i ¡Apa, a viure! Com si la lliga ja no tingués res a veure amb ells... Així també monto jo una lliga...

I mira que amb umb un excel, un blog i quatre trucades de telèfon la cosa estaria solucionada... Manca d'interés, no hi ha altra explicació