dimarts, 10 de març del 2009

Dobles figures del Víctor

Novetat! El Jac no ha aconseguit la màxima valoració del partit! Això no vol dir que no fes un partidàs, però ahir un home va destacar sobre la resta de mortals. El Víctor va aconseguir dobles figures, 11 punts i 13 rebots, amb una valoració final de 19!!! Fins al moment la màxima valoració des de que podem tenir constància de estadístiques complertes.

Però s'ha de destacar que ahir tots vam fer una gran partit, ben posicionats sobre la canxa i mantenint el control en tot moment.

Jo he de reconèixer que he de començar a practicar una mica el tir en general, les meves estadístiques són molt pobres tant d'1 com de 2. De fet ahir vaig ser el que vaig llençar més de 2... amb molt poc encert.

Estadístiques del partit
Estadístiques (velles) acumulades:
Estadístiques (noves) acumulades:




3 comentaris:

Jac ha dit...

Felicitats al Victor per la valoració! i a tot l'equip, 50 de valoració global, de sobres la millor des de que fem estadístiques complertes!

JU-GO!

miku ha dit...

vaya, vaya, vaya numerackossss!!!!

épic és poc -- felicitats als irreductibles -- sou uns putus cracks, tios

no sabeu lo que em va fotre no poder anar ahir

pero quina passada; hauriem de començar a pensar en expandir el tema mediàtic i gravar els partits en video -- ké tal jugomedia internacional o un simple jugo tv

apalins -- ORGULL JUGOPLASTIK

miku

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jugo TV!!!!
Quina canya, nen!!!